تقدیم به تمام عاشقان

تقدیم به تمام عاشقان

به خدا عشق به رسوا شدنش می ارزد و به مجنون و به لیلا شدنش می ارزد

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 221
بازدید دیروز : 164
بازدید هفته : 387
بازدید ماه : 385
بازدید کل : 33177
تعداد مطالب : 577
تعداد نظرات : 279
تعداد آنلاین : 1


روز دیدار...

از کدامین لحظه دیدار بگویم...؟نمیدانم!

چون همه لحظه هایش مانند رویایی شیرین زودگذر بود...

همچو رویایی که آن زمان که از خواب بیدار میشوی...

حسرت میخوری کاش بیدار نمیشدم...

همه لحظاتش زود گذشتند زودتر از زود...

ولی خاطراتش تا ابد در کلبه ذهنم لانه کرد...

میدانم که میدانی...

میدانی که حتی وقتی در کنارت سکوت کرده بودم سکوتم پر از احساس بود...

احساسی که زبانم چون نمیتوانست گوینده آن باشد...

همچو ن بچه ای در گوشه ای ساکت مانده بود...

ساکت و بی صدا ولی در دلش میگفت کاش میتوانستم بگویم..

.کاش میتوانستم بگویم دوستت دارم...

میدانی که وقتی چشمانم به چشمانت خیره بود تمنای وجودم چه بود...؟

میدانی لحظه ای که کنارم بودی خوشبختی مرا به آغوش کشیده بود...

میدانی تمام لحظاتی که کنارم بودی بی نیازترین بودم...

میدانی آن لحظه ای که غرق در رویا بودیم...

تکرارش فقط با وجودت تو خواهد بود...

تکراری که از آن لحظه ای که پیشت نیستم آرزوی تکرارش را دارم...

و در لحظاتی که کنارم نیستی تمنای وجودم در برابر خدایم این است...

که خورشید نوربخش زندگیم همیشه بر من و روزگارم بتابد...

و مهتاب شبهای تنهاییم همیشه با من باشد

تا سکوت شب را هیچگاه احساس نکنم...

و تو ای یار من همیشه در من و روزگار من بمان تا با نفسهایت اهورایی باشم...

لحظه دیدار تکرار خواهد شد...تکراری که آرزویم تکرارش نیست...

بلکه همیشگی بودن آن است...
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امید و آرزو تاريخ: چهار شنبه 1 تير 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

مغرورانه اشك ريختيم چه مغرورانه سكوت كرديم چه مغرورانه التماس كرديم چه مغرورانه از هم گريختيم غرور هديه شيطان بود و عشق هديه خداوند هديه شيطان را به هم تقديم كرديم هديه خداوند را از هم پنهان کرديم .

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to razeeshgh.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com